2017. június 25., vasárnap

Tiszta lappal

_____________________________

Sziasztok! 
Sajnálom ezt a sok kihagyást, és a volt olvasóimhoz szeretnék először szólni. Köszönöm az ezelőtti támogatásokat, és röstellem, hogy hirtelen, és viszonylag hosszabb időre felszívódtam. Be kell ismernem; úgy éreztem sokat vállalok. Megfogtam egy sokak által szeretett témát, de a folytatáshoz kevés voltam. Írtam és írtam, ami akkoriban büszkeséggel töltött el, amíg később nem szembesültem magammal; a hibáimmal. A cselekvések megvoltak, és minden elképzelésem részletesen akartam az olvasóimra erőltetni, amiből egy kusza szöveg lett, gördülékenység nélkül. Kezdő voltam, és most is csak egy kevés tudással vallom magam jobbnak, de bele akarok fogni, és végigvinni, ahogy tudom. 


És most lenne egy bejelentésem mindenki számára. A blog újra fog indulni, nagyobb lendülettel, és teljesen tiszta lappal. Az egész újra íródik, persze a történet fő része megmarad. Tehát akik régen olvastak, kérem, hogy adjanak még egy esélyt ennek a blognak, és akik újak lesznek, remélem nem fognak csalódni. 

_____________________________




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése